Friday, May 7, 2010

mungkin belum tiba masanya....

salam....
blog aku ni dah out of date betul...
tapi hari ini...aku nak menambah lagi...

20/03/2010....
suatu tarikh...
yg agak keramat buatku...
pada tarikh itu...
aku bukan solo lagi..
aku ingin mencuba...
dan mengharap ianya bukan kesilapan...
tapi...
apakan daya..
ingatkan cerah sampai ke petang,
rupanya hujan di tengah hari....
05/05/2010...
tarikh aku menjadi single kembali...
bukan salah dia...
salah aku...
kerana....
aku tak boleh bg full commitment pd hubungan ini..
aku lbih merindukan zaman bujangku...
di mana...aku lebih bebas~
lgpon....aku x dpt meneruskan hubungan ini...
kerana masa depanku juga...
kerjaya dan income ku tidak tetap...
jika diteruskan perhubungan ini...
aku tidak tahu arah tujuannya....
sanggupkah ditunggu sehingga 8-9 tahun lagi utk naik pelamin?
daripada aku meneruskan sesuatu yg tidak pasti...
lebih baik dihentikan segera...
daripada ianya melarat...
agak berat aku ingin melepaskan dia....
kerana.......
AKU JUGA TERLANJUR MENYAYANGINYA...
tapi....
bagiku...mungkin ianya bukan jodohku...
jika hati sahaja suke tetapi...
tiada komitmen dan sebagainya...
juga tidak akan memberi sebarang makna...
aku redha di atas ketentuanNya....

1 comment: