Monday, March 28, 2011

latest news...hehe

As salam pada semua.....
sudah sebulan tidak update blog I.....
semalam (27/3/2011)..birthday abah ke 57...wish je la kot...huhu...
I jugak gi Job FAir kat PWTC....
for the first time, I attended audition for TV presenter for Media Prima Berhad..so excited okay...
It was fun ok..If i get a chanc to be one of Malaysian Tv presenter, pasti I terkejut beruk nyer...hahaha...
Stop dreaming Faris....hahhahaha..
and then I went to TLDM/TUDM/UPNM booths..tibe2 I excited nak join askar lak...padahal tak sedar diri yg diri tu pakai spek tegar.,...hahaha..
byk gak la I gi tgk...antar resume untuk post Chemist, Bank officer for CIMB bagai...ntah dapat ntah tak...kalau dpt memang rezeki I la tu...hehehe

hari ni I gi sekolah as usual...the first thing I did in school was meeting kak Nab...ye la...nak tanye pasai kak Aulia bile die start cuti bersalin...From kak nab, I knew that she will be delivered her baby on 17th april. so I nak la ganti die when she is in holidays...hehehe..

bile I balik umah...one thing crossed my mind...it's all about tax..sometimes, I always wonder why we have to pay for government tax if the government always said that the government subsidies are just for Malaysians who are suitable for it..it means that, the subsidies are just for Malaysians with low incomes only. It's so unfair because Malaysians paid for it. so all Malaysians should get the benefits from it. At least, kene la juga mereka yg bayar merasa ape yg diorang bayar. sekarang ni yg byk demand pasai duit kerajaan ni ialah org berpendapatan rendah yg tak bayar cukai...choiyyy kan...ntah la...!

2 comments:

  1. wow nak ganti kak aulia lak ek.....ko ajar add math la nnt...hebat!

    ReplyDelete
  2. huhu...takde maknenyer nak ajaer add maths...ade tanye puan wan, katanye kalau dpt ganti akan dibawa petang....huhuhu

    ReplyDelete